Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.

Zimska počitniška šola - Java


Osnovne informacije

Naslov: Programski jezik Java za novince

Trajanje: 1 dan (8 ur)

Izvaja: Simon Tutek

O tečaju

Tečaj programskega jezika Java je organiziran v okviru Zimske počitniške šole na FERI.

Tečaj je osredotočen na praktične primere ter podaja manj teoretičnega znanja.

Za obisk tečaja ni potrebno predhodno znanje.

Tečaj je namenjen dijakom srednjih šol, ki želijo spoznati programski jezik Java. Še posebej priporočamo ta tečaj vsem, ki se nameravajo vpisati na študijske programe "Računalništva in informacijskih tehnologij" ali "Informatike in metod komuniciranja" ter nimajo predhodnega znanja programiranja iz srednjih šol.

V trajanje tečaja so všteti odmori:

  • dva odmora po 10 min in
  • odmor za kosilo - 30 min

Vsebina

Lekcija 1: uvod

  • Splošno o programskem jeziku Java.
  • Prednosti Jave in kje vse jo najdemo?
  • Programiranje in algoritem.

Lekcija 2: spoznavanje orodja Eclipse

  • Spletno mesto eclipse.org.
  • Namestitev orodja.
  • Hiter pregled uporabniškega vmesnika.

Lekcija 3: osnove programskega jezika Java

  • Minimalen javanski program.
  • Prevajanje programa in zagon.
  • Komentar.
  • Stavek.
  • Spremenljivke in izrazi.
  • Izpis na zaslon.
  • Branje s tipkovnice.

Vaja 1: izračuni prostornin preprostih teles

Lekcija 4: zanke in vejitve

  • Pogojni stavki.
  • Sestavljeni logični izrazi.
  • Zanke in vejitve.

Vaja 2: implementacija preproste igre za ugibanja števila

Lekcija 5: polja in zanke

  • Kaj je polje?
  • Dostop do elementa polja.
  • Izpis in branje vsebine polja.

Vaja 3: Nadgradnja igre za ugibanje števila z dodajanjem zgodovine

Lekcija 6: razredi, objekti in klici metod

  • Kaj je objekt?
  • Kaj so razredi?
  • Ustvarjanje in uničevanje objektov.
  • Pošiljanje sporočil objektom.

Vaja 4 Nadgradnja igre za ugibanje števila z naključnim generatorjem

Lekcija 7: datoteke

  • Vhodni podatkovni tok.
  • Izhodni podatkovni tok.

Vaja 5: Nadgradnja igre za ugibanje števil z beleženjem zgodovine v datoteko

Lekcija 8: metode

  • Kaj je podprogram?
  • Kaj so prednosti uporabe podprogramov?
  • Rezultat podprograma in njegovi argumenti.

Vaja 6: Pregled primera uporabnosti podprogramov

Lekcija 9: lastni razredi in objekti

  • Ponovitev znanja o objektih, metodah in razredih.

Vaja 7: Miselna vaja z objekti, lastnostmi, metodami in razredi

Vaja 8: Prikaz glavnega okna na zaslon

Lekcija 10: grafični uporabniški vmesnik

  • Gradniki grafičnega uporabniškega vmesnika.
  • Dogodki, dejanja in poslušalci.

Vaja 9: Izdelava grafičnega vmesnika za našo igro

Lekcija 10: zaključek

  • Kratek pregled opravljenih lekcij.
  • Pregled česa se nismo naučili.
  • Priporočila za nadaljnjo delo.
  • Vprašanja udeležencev.
  • Izpolnjevanje ankete.
  • Razno.