Zimska počitniška šola - Java
Vsebina
- 1 Osnovne informacije
- 2 O tečaju
- 3 Vsebina
- 3.1 Lekcija 1: uvod
- 3.2 Lekcija 2: spoznavanje orodja Eclipse
- 3.3 Lekcija 3: osnove programskega jezika Java
- 3.4 Lekcija 4: zanke in vejitve
- 3.5 Lekcija 5: polja in zanke
- 3.6 Lekcija 6: razredi, objekti in klici metod
- 3.7 Lekcija 7: datoteke
- 3.8 Lekcija 8: metode
- 3.9 Lekcija 9: lastni razredi in objekti
- 3.10 Lekcija 10: grafični uporabniški vmesnik
- 3.11 Lekcija 10: zaključek
Osnovne informacije
Naslov: Programski jezik Java za novince
Trajanje: 1 dan (8 ur)
Izvaja: Simon Tutek
O tečaju
Tečaj programskega jezika Java je organiziran v okviru Zimske počitniške šole na FERI.
Tečaj je osredotočen na praktične primere ter podaja manj teoretičnega znanja.
Za obisk tečaja ni potrebno predhodno znanje.
Tečaj je namenjen dijakom srednjih šol, ki želijo spoznati programski jezik Java. Še posebej priporočamo ta tečaj vsem, ki se nameravajo vpisati na študijske programe "Računalništva in informacijskih tehnologij" ali "Informatike in metod komuniciranja" ter nimajo predhodnega znanja programiranja iz srednjih šol.
V trajanje tečaja so všteti odmori:
- dva odmora po 10 min in
- odmor za kosilo - 30 min
Vsebina
Lekcija 1: uvod
- Splošno o programskem jeziku Java.
- Prednosti Jave in kje vse jo najdemo?
- Programiranje in algoritem.
- Spletno mesto eclipse.org.
- Namestitev orodja.
- Hiter pregled uporabniškega vmesnika.
Lekcija 3: osnove programskega jezika Java
- Minimalen javanski program.
- Prevajanje programa in zagon.
- Komentar.
- Stavek.
- Spremenljivke in izrazi.
- Izpis na zaslon.
- Branje s tipkovnice.
Vaja 1: izračuni prostornin preprostih teles
Lekcija 4: zanke in vejitve
- Pogojni stavki.
- Sestavljeni logični izrazi.
- Zanke in vejitve.
Vaja 2: implementacija preproste igre za ugibanja števila
Lekcija 5: polja in zanke
- Kaj je polje?
- Dostop do elementa polja.
- Izpis in branje vsebine polja.
Vaja 3: Nadgradnja igre za ugibanje števila z dodajanjem zgodovine
Lekcija 6: razredi, objekti in klici metod
- Kaj je objekt?
- Kaj so razredi?
- Ustvarjanje in uničevanje objektov.
- Pošiljanje sporočil objektom.
Vaja 4 Nadgradnja igre za ugibanje števila z naključnim generatorjem
Lekcija 7: datoteke
- Vhodni podatkovni tok.
- Izhodni podatkovni tok.
Vaja 5: Nadgradnja igre za ugibanje števil z beleženjem zgodovine v datoteko
Lekcija 8: metode
- Kaj je podprogram?
- Kaj so prednosti uporabe podprogramov?
- Rezultat podprograma in njegovi argumenti.
Vaja 6: Pregled primera uporabnosti podprogramov
Lekcija 9: lastni razredi in objekti
- Ponovitev znanja o objektih, metodah in razredih.
Vaja 7: Miselna vaja z objekti, lastnostmi, metodami in razredi
Vaja 8: Prikaz glavnega okna na zaslon
Lekcija 10: grafični uporabniški vmesnik
- Gradniki grafičnega uporabniškega vmesnika.
- Dogodki, dejanja in poslušalci.
Vaja 9: Izdelava grafičnega vmesnika za našo igro
Lekcija 10: zaključek
- Kratek pregled opravljenih lekcij.
- Pregled česa se nismo naučili.
- Priporočila za nadaljnjo delo.
- Vprašanja udeležencev.
- Izpolnjevanje ankete.
- Razno.