Zimska počitniška šola - Tečaj CPlusPlus: Razlika med redakcijama
(dodana kategorija) |
|||
Vrstica 1: | Vrstica 1: | ||
+ | == Osnovne informacije == | ||
+ | |||
'''Naslov''': Osnove objektnega programiranja v jeziku C++ | '''Naslov''': Osnove objektnega programiranja v jeziku C++ | ||
Vrstica 5: | Vrstica 7: | ||
'''Izvaja''': [[Simon Tutek]] | '''Izvaja''': [[Simon Tutek]] | ||
− | ==Vsebina== | + | == O tečaju == |
− | *Spoznavanje orodja | + | Za obisk tečaja ni potrebno predhodno znanje. |
− | * | + | |
− | * | + | Tečaj je zasnovan s poudarkom na praktični uporabi z manj teoretičnega znanja. |
− | * | + | |
+ | Tečaj je namenjen dijakom srednjih šol, ki želijo spoznati programski jezik C++. Tečaj priporočamo vsem dijakom, ki se nameravajo vpisati na študijske programe Računalništva ali Informatike in niso programirali v srednji šoli. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | == Vsebina == | ||
+ | === Lekcija 1: Uvod === | ||
+ | * Splošno o programskem jeziku C++ | ||
+ | * Spoznavanje orodja [http://www.bloodshed.net/devcpp.html | Dev-C++], | ||
+ | * Minamalen C++ program, prevajanje programa in zagon | ||
+ | |||
+ | === Lekcija 2: Osnovni gradniki === | ||
+ | * Izpis na zaslon | ||
+ | * Branje s tipkovnice | ||
+ | * Spremenljivke in izrazi | ||
+ | * Zanke in vejitve | ||
+ | |||
+ | === Vaja 1 === | ||
+ | * Implementacija igre za ugibanja naključnega števila | ||
+ | |||
+ | === Lekcija 3: Polja in zanke === | ||
+ | * Kaj je polje | ||
+ | * Dostop do elementa polja | ||
+ | * Izpis in branje vsebine polja | ||
+ | |||
+ | === Vaja 2 === | ||
+ | * Nadgradnja igre za ugibanje števil z dodajnjem zgodovine | ||
+ | |||
+ | === Lekcija 4: Datoteke === | ||
+ | * Vhodni podatkovni tok | ||
+ | * Izhodni podatkovni tok | ||
+ | |||
+ | === Vaja 3 === | ||
+ | * Nadgradnja igre za ugibanje števil z beleženjem zgodovine | ||
+ | |||
+ | === Lekcija 5: Objektno usmerjeno programiranje === | ||
+ | * Uvod | ||
+ | * Analiza preprostega primera programa z objekti | ||
+ | |||
+ | === Lekcija 6: Zaključek === | ||
+ | * Kratek pregled opravljenih lekcij in razprava | ||
+ | * Vprašanja udeležencev | ||
+ | * Razno | ||
[[Category:Tečaji]] | [[Category:Tečaji]] |
Redakcija: 10:19, 22. januar 2007
Vsebina
Osnovne informacije
Naslov: Osnove objektnega programiranja v jeziku C++
Trajanje: 1 dan, 8 ur
Izvaja: Simon Tutek
O tečaju
Za obisk tečaja ni potrebno predhodno znanje.
Tečaj je zasnovan s poudarkom na praktični uporabi z manj teoretičnega znanja.
Tečaj je namenjen dijakom srednjih šol, ki želijo spoznati programski jezik C++. Tečaj priporočamo vsem dijakom, ki se nameravajo vpisati na študijske programe Računalništva ali Informatike in niso programirali v srednji šoli.
Vsebina
Lekcija 1: Uvod
- Splošno o programskem jeziku C++
- Spoznavanje orodja | Dev-C++,
- Minamalen C++ program, prevajanje programa in zagon
Lekcija 2: Osnovni gradniki
- Izpis na zaslon
- Branje s tipkovnice
- Spremenljivke in izrazi
- Zanke in vejitve
Vaja 1
- Implementacija igre za ugibanja naključnega števila
Lekcija 3: Polja in zanke
- Kaj je polje
- Dostop do elementa polja
- Izpis in branje vsebine polja
Vaja 2
- Nadgradnja igre za ugibanje števil z dodajnjem zgodovine
Lekcija 4: Datoteke
- Vhodni podatkovni tok
- Izhodni podatkovni tok
Vaja 3
- Nadgradnja igre za ugibanje števil z beleženjem zgodovine
Lekcija 5: Objektno usmerjeno programiranje
- Uvod
- Analiza preprostega primera programa z objekti
Lekcija 6: Zaključek
- Kratek pregled opravljenih lekcij in razprava
- Vprašanja udeležencev
- Razno