Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.

Zimska počitniška šola - Tečaj CPlusPlus: Razlika med redakcijama


m (Dodana slika s tablo)
(Povezave v lekciji 1)
Vrstica 22: Vrstica 22:
 
== Vsebina ==
 
== Vsebina ==
 
=== Lekcija 1: Uvod ===
 
=== Lekcija 1: Uvod ===
* Algoritem
+
* [http://sl.wikipedia.org/wiki/Algoritem Algoritem]
* Splošno o programskem jeziku C++
+
* Splošno o programskem jeziku [http://sl.wikipedia.org/wiki/C%2B%2B C++]
 
* Spoznavanje orodja [http://www.bloodshed.net/devcpp.html Dev-C++],
 
* Spoznavanje orodja [http://www.bloodshed.net/devcpp.html Dev-C++],
* Minimalen C++ program, prevajanje programa in zagon
+
* [[Minimalen.cpp | Minimalen C++ program]], prevajanje programa in zagon
  
 
=== Lekcija 2: Osnovni gradniki ===
 
=== Lekcija 2: Osnovni gradniki ===

Redakcija: 10:40, 7. februar 2007

Osnovne informacije

Naslov: Osnove objektnega programiranja v jeziku C++

Trajanje: 1 dan, 8 ur

Izvaja: Simon Tutek

O tečaju

Tečaj programskega jezika C++ je organiziran v oviru Zimske počitniške šole na FERI.

Tečaj je zasnovan s poudarkom na praktični uporabi z manj teoretičnega znanja.

Za obisk tečaja ni potrebno predhodno znanje.

Tečaj je namenjen dijakom srednjih šol, ki želijo spoznati programski jezik C++. Tečaj priporočamo vsem, ki se nameravajo vpisati na študijske programe Računalništva ali Informatike in niso programirali v srednji šoli.

V trajanje tečaja so všteti odmori:

  • dva odmora po 15 min in
  • odmor za kosilo - 1 ura (priporočamo restavracijo Akademija)

Vsebina

Lekcija 1: Uvod

Lekcija 2: Osnovni gradniki

  • Stavek
  • Izpis na zaslon
  • Branje s tipkovnice
  • Spremenljivke in izrazi
  • Zanke in vejitve

Vaja 1

  • Implementacija igre za ugibanja naključnega števila

Lekcija 3: Polja in zanke

  • Kaj je polje
  • Dostop do elementa polja
  • Izpis in branje vsebine polja

Vaja 2

  • Nadgradnja igre za ugibanje števil z dodajanjem zgodovine

Lekcija 4: Datoteke

  • Vhodni podatkovni tok
  • Izhodni podatkovni tok

Vaja 3

  • Nadgradnja igre za ugibanje števil z beleženjem zgodovine

Lekcija 5: Podprogrami

  • Funkcija in argumenti
  • Pregled primera uporabe funkcij

Lekcija 6: Objektno usmerjeno programiranje

  • Uvod v objektno usmerjeno programiranje
  • Razred in objekt
  • Pregled preprostega primera programa z objekti

Lekcija 7: Zaključek

  • Kratek pregled opravljenih lekcij
  • Vprašanja udeležencev
  • Razno

Slike

DevCpp.gif Tabla.jpg