Zimska počitniška šola - Tečaj CPlusPlus: Razlika med redakcijama
m (Dodana slika s tablo) |
(Povezave v lekciji 1) |
||
Vrstica 22: | Vrstica 22: | ||
== Vsebina == | == Vsebina == | ||
=== Lekcija 1: Uvod === | === Lekcija 1: Uvod === | ||
− | * Algoritem | + | * [http://sl.wikipedia.org/wiki/Algoritem Algoritem] |
− | * Splošno o programskem jeziku C++ | + | * Splošno o programskem jeziku [http://sl.wikipedia.org/wiki/C%2B%2B C++] |
* Spoznavanje orodja [http://www.bloodshed.net/devcpp.html Dev-C++], | * Spoznavanje orodja [http://www.bloodshed.net/devcpp.html Dev-C++], | ||
− | * Minimalen C++ program, prevajanje programa in zagon | + | * [[Minimalen.cpp | Minimalen C++ program]], prevajanje programa in zagon |
=== Lekcija 2: Osnovni gradniki === | === Lekcija 2: Osnovni gradniki === |
Redakcija: 10:40, 7. februar 2007
Vsebina
Osnovne informacije
Naslov: Osnove objektnega programiranja v jeziku C++
Trajanje: 1 dan, 8 ur
Izvaja: Simon Tutek
O tečaju
Tečaj programskega jezika C++ je organiziran v oviru Zimske počitniške šole na FERI.
Tečaj je zasnovan s poudarkom na praktični uporabi z manj teoretičnega znanja.
Za obisk tečaja ni potrebno predhodno znanje.
Tečaj je namenjen dijakom srednjih šol, ki želijo spoznati programski jezik C++. Tečaj priporočamo vsem, ki se nameravajo vpisati na študijske programe Računalništva ali Informatike in niso programirali v srednji šoli.
V trajanje tečaja so všteti odmori:
- dva odmora po 15 min in
- odmor za kosilo - 1 ura (priporočamo restavracijo Akademija)
Vsebina
Lekcija 1: Uvod
- Algoritem
- Splošno o programskem jeziku C++
- Spoznavanje orodja Dev-C++,
- Minimalen C++ program, prevajanje programa in zagon
Lekcija 2: Osnovni gradniki
- Stavek
- Izpis na zaslon
- Branje s tipkovnice
- Spremenljivke in izrazi
- Zanke in vejitve
Vaja 1
- Implementacija igre za ugibanja naključnega števila
Lekcija 3: Polja in zanke
- Kaj je polje
- Dostop do elementa polja
- Izpis in branje vsebine polja
Vaja 2
- Nadgradnja igre za ugibanje števil z dodajanjem zgodovine
Lekcija 4: Datoteke
- Vhodni podatkovni tok
- Izhodni podatkovni tok
Vaja 3
- Nadgradnja igre za ugibanje števil z beleženjem zgodovine
Lekcija 5: Podprogrami
- Funkcija in argumenti
- Pregled primera uporabe funkcij
Lekcija 6: Objektno usmerjeno programiranje
- Uvod v objektno usmerjeno programiranje
- Razred in objekt
- Pregled preprostega primera programa z objekti
Lekcija 7: Zaključek
- Kratek pregled opravljenih lekcij
- Vprašanja udeležencev
- Razno