Zimska počitniška šola - Tečaj CPlusPlus: Razlika med redakcijama
(dodana kategorija) |
|||
(33 vmesnih redakcij 2 uporabnikov ni prikazanih) | |||
Vrstica 1: | Vrstica 1: | ||
− | + | == Osnovne informacije == | |
− | '''Trajanje''': 1 dan | + | '''Naslov''': Osnove programiranja v jeziku C++ |
+ | |||
+ | '''Trajanje''': 1 dan (6 ur) | ||
'''Izvaja''': [[Simon Tutek]] | '''Izvaja''': [[Simon Tutek]] | ||
− | ==Vsebina== | + | == O tečaju == |
− | * | + | Tečaj programskega jezika C++ je organiziran v okviru [http://zimska.feri.uni-mb.si Zimske počitniške šole] na [http://www.feri.uni-mb.si FERI]. |
− | * | + | |
− | * | + | Tečaj je zasnovan na učenju na praktičnih primerih ter podaja nekoliko manj teoretičnega znanja. |
− | * | + | |
+ | Za obisk tečaja ni potrebno predhodno znanje. | ||
+ | |||
+ | Tečaj je namenjen dijakom srednjih šol, ki želijo spoznati programski jezik C++. Tečaj priporočamo vsem, ki se nameravajo vpisati na študijske programe "Računalništva in informacijskih tehnologij" ali "Informatike in metod komuniciranja" ter nimajo predhodnega znanja programiranja iz srednjih šol. | ||
+ | |||
+ | V trajanje tečaja so všteti odmori: | ||
+ | * dva odmora po 10 min in | ||
+ | * odmor za kosilo - 30 min (priporočamo restavracijo [http://www.restavracije-akademija.si Akademija]) | ||
+ | |||
+ | == Vsebina == | ||
+ | === Lekcija 1: Uvod === | ||
+ | * [http://sl.wikipedia.org/wiki/Algoritem Algoritem] | ||
+ | * Splošno o programskem jeziku [http://sl.wikipedia.org/wiki/C%2B%2B C++] | ||
+ | * [[Minimalen.cpp | Minimalen C++ program]], prevajanje programa in zagon, | ||
+ | * Spoznavanje orodja [http://qt.nokia.com/ Qt Creator], | ||
+ | |||
+ | === Lekcija 2: Osnovni gradniki === | ||
+ | * Stavek | ||
+ | * Izpis na zaslon | ||
+ | * Branje s tipkovnice | ||
+ | * Spremenljivke in izrazi | ||
+ | * Zanke in vejitve | ||
+ | |||
+ | === Vaja 1 === | ||
+ | * [[Vaja1.cpp | Implementacija igre]] za ugibanja naključnega števila | ||
+ | |||
+ | === Lekcija 3: Polja in zanke === | ||
+ | * Kaj je polje | ||
+ | * Dostop do elementa polja | ||
+ | * Izpis in branje vsebine polja | ||
+ | |||
+ | === Vaja 2 === | ||
+ | * [[Vaja2.cpp | Nadgradnja igre]] za ugibanje števil z dodajanjem zgodovine | ||
+ | |||
+ | === Lekcija 4: Datoteke === | ||
+ | * Vhodni podatkovni tok | ||
+ | * Izhodni podatkovni tok | ||
+ | |||
+ | === Vaja 3 === | ||
+ | * [[Vaja3.cpp | Nadgradnja igre]] za ugibanje števil z beleženjem zgodovine | ||
+ | |||
+ | === Lekcija 5: Podprogrami === | ||
+ | * Funkcija | ||
+ | * Argumenti | ||
+ | * Pregled [[PrimeriFunkcije | primera]] uporabnosti funkcij | ||
+ | |||
+ | === Lekcija 6: Objektno usmerjeno programiranje === | ||
+ | * Uvod v objektno usmerjeno programiranje | ||
+ | * Razred in objekt | ||
+ | * Pregled preprostega [http://labraj.uni-mb.si/images/d/dc/PrimerOO-Vozila.zip primera] programa z objekti | ||
+ | |||
+ | === Lekcija 7: Grafični uporabniški vmesnik za skomine === | ||
+ | * Hiter pregled [[ QtGumbPrimer | enostavnega primera]] aplikacije z gradniki Qt | ||
+ | * Kratek pregled vizualnega oblikovanja grafičnega vmesnika. | ||
+ | |||
+ | === Lekcija 8: Zaključek === | ||
+ | * Kratek pregled opravljenih lekcij | ||
+ | * Pregled česa se nismo naučili | ||
+ | * Priporočila za nadaljnjo delo | ||
+ | * Vprašanja udeležencev | ||
+ | * Izpolnjevanje ankete | ||
+ | * Razno | ||
+ | |||
+ | == Slike == | ||
+ | [[image:DevCpp.gif]] [[image:Tabla.jpg]] | ||
[[Category:Tečaji]] | [[Category:Tečaji]] |
Trenutna redakcija s časom 10:32, 22. februar 2011
Osnovne informacije
Naslov: Osnove programiranja v jeziku C++
Trajanje: 1 dan (6 ur)
Izvaja: Simon Tutek
O tečaju
Tečaj programskega jezika C++ je organiziran v okviru Zimske počitniške šole na FERI.
Tečaj je zasnovan na učenju na praktičnih primerih ter podaja nekoliko manj teoretičnega znanja.
Za obisk tečaja ni potrebno predhodno znanje.
Tečaj je namenjen dijakom srednjih šol, ki želijo spoznati programski jezik C++. Tečaj priporočamo vsem, ki se nameravajo vpisati na študijske programe "Računalništva in informacijskih tehnologij" ali "Informatike in metod komuniciranja" ter nimajo predhodnega znanja programiranja iz srednjih šol.
V trajanje tečaja so všteti odmori:
- dva odmora po 10 min in
- odmor za kosilo - 30 min (priporočamo restavracijo Akademija)
Vsebina
Lekcija 1: Uvod
- Algoritem
- Splošno o programskem jeziku C++
- Minimalen C++ program, prevajanje programa in zagon,
- Spoznavanje orodja Qt Creator,
Lekcija 2: Osnovni gradniki
- Stavek
- Izpis na zaslon
- Branje s tipkovnice
- Spremenljivke in izrazi
- Zanke in vejitve
Vaja 1
- Implementacija igre za ugibanja naključnega števila
Lekcija 3: Polja in zanke
- Kaj je polje
- Dostop do elementa polja
- Izpis in branje vsebine polja
Vaja 2
- Nadgradnja igre za ugibanje števil z dodajanjem zgodovine
Lekcija 4: Datoteke
- Vhodni podatkovni tok
- Izhodni podatkovni tok
Vaja 3
- Nadgradnja igre za ugibanje števil z beleženjem zgodovine
Lekcija 5: Podprogrami
- Funkcija
- Argumenti
- Pregled primera uporabnosti funkcij
Lekcija 6: Objektno usmerjeno programiranje
- Uvod v objektno usmerjeno programiranje
- Razred in objekt
- Pregled preprostega primera programa z objekti
Lekcija 7: Grafični uporabniški vmesnik za skomine
- Hiter pregled enostavnega primera aplikacije z gradniki Qt
- Kratek pregled vizualnega oblikovanja grafičnega vmesnika.
Lekcija 8: Zaključek
- Kratek pregled opravljenih lekcij
- Pregled česa se nismo naučili
- Priporočila za nadaljnjo delo
- Vprašanja udeležencev
- Izpolnjevanje ankete
- Razno