Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.

Zimska počitniška šola - Tečaj CPlusPlus: Razlika med redakcijama


 
(22 vmesnih redakcij istega uporabnika ni prikazanih)
Vrstica 1: Vrstica 1:
 
== Osnovne informacije ==
 
== Osnovne informacije ==
  
'''Naslov''': Osnove objektnega programiranja v jeziku C++
+
'''Naslov''': Osnove programiranja v jeziku C++
  
'''Trajanje''': 1 dan, 8 ur
+
'''Trajanje''': 1 dan (6 ur)
  
 
'''Izvaja''': [[Simon Tutek]]
 
'''Izvaja''': [[Simon Tutek]]
  
 
== O tečaju ==
 
== O tečaju ==
V trajanje tečaja so všteti odmori:
+
Tečaj programskega jezika C++ je organiziran v okviru [http://zimska.feri.uni-mb.si Zimske počitniške šole] na [http://www.feri.uni-mb.si FERI].
* dva odmora po 15 min in
+
 
* odmor za kosilo - 1 ura (priporočamo restavracijo  [http://www.restavracije-akademija.si akademija])
+
Tečaj je zasnovan na učenju na praktičnih primerih ter podaja nekoliko manj teoretičnega znanja.
  
 
Za obisk tečaja ni potrebno predhodno znanje.
 
Za obisk tečaja ni potrebno predhodno znanje.
  
Tečaj je zasnovan s poudarkom na praktični uporabi z manj teoretičnega znanja.
+
Tečaj je namenjen dijakom srednjih šol, ki želijo spoznati programski jezik C++.  Tečaj priporočamo vsem, ki se nameravajo vpisati na študijske programe "Računalništva in informacijskih tehnologij" ali "Informatike in metod komuniciranja" ter nimajo predhodnega znanja programiranja iz srednjih šol.
  
Tečaj je namenjen dijakom srednjih šol, ki želijo spoznati programski jezik C++.   Tečaj priporočamo vsem, ki se nameravajo vpisati na študijske programe Računalništva ali Informatike in niso programirali v srednji šoli.
+
V trajanje tečaja so všteti odmori:
 +
* dva odmora po 10 min in
 +
* odmor za kosilo - 30 min (priporočamo restavracijo  [http://www.restavracije-akademija.si Akademija])
  
 
== Vsebina ==
 
== Vsebina ==
 
=== Lekcija 1: Uvod ===
 
=== Lekcija 1: Uvod ===
* Algoritem
+
* [http://sl.wikipedia.org/wiki/Algoritem Algoritem]
* Splošno o programskem jeziku C++
+
* Splošno o programskem jeziku [http://sl.wikipedia.org/wiki/C%2B%2B C++]
* Spoznavanje orodja [http://www.bloodshed.net/devcpp.html Dev-C++],
+
* [[Minimalen.cpp | Minimalen C++ program]], prevajanje programa in zagon,
* Minimalen C++ program, prevajanje programa in zagon
+
* Spoznavanje orodja [http://qt.nokia.com/ Qt Creator],
  
 
=== Lekcija 2: Osnovni gradniki ===
 
=== Lekcija 2: Osnovni gradniki ===
 +
* Stavek
 
* Izpis na zaslon
 
* Izpis na zaslon
 
* Branje s tipkovnice
 
* Branje s tipkovnice
Vrstica 32: Vrstica 35:
  
 
=== Vaja 1 ===
 
=== Vaja 1 ===
* Implementacija igre za ugibanja naključnega števila
+
* [[Vaja1.cpp | Implementacija igre]] za ugibanja naključnega števila
  
 
=== Lekcija 3: Polja in zanke ===
 
=== Lekcija 3: Polja in zanke ===
Vrstica 40: Vrstica 43:
  
 
=== Vaja 2 ===
 
=== Vaja 2 ===
* Nadgradnja igre za ugibanje števil z dodajanjem zgodovine
+
* [[Vaja2.cpp | Nadgradnja igre]] za ugibanje števil z dodajanjem zgodovine
  
 
=== Lekcija 4: Datoteke ===
 
=== Lekcija 4: Datoteke ===
Vrstica 47: Vrstica 50:
  
 
=== Vaja 3 ===
 
=== Vaja 3 ===
* Nadgradnja igre za ugibanje števil z beleženjem zgodovine
+
* [[Vaja3.cpp | Nadgradnja igre]] za ugibanje števil z beleženjem zgodovine
  
 
=== Lekcija 5: Podprogrami ===
 
=== Lekcija 5: Podprogrami ===
* Funkcija in argumenti
+
* Funkcija
* Pregled primera uporabe funkcij
+
* Argumenti
 +
* Pregled [[PrimeriFunkcije | primera]] uporabnosti funkcij
  
 
=== Lekcija 6: Objektno usmerjeno programiranje ===
 
=== Lekcija 6: Objektno usmerjeno programiranje ===
* Uvod
+
* Uvod v objektno usmerjeno programiranje
* Pregled preprostega primera programa z objekti
+
* Razred in objekt
 +
* Pregled preprostega [http://labraj.uni-mb.si/images/d/dc/PrimerOO-Vozila.zip  primera] programa z objekti
 +
 
 +
=== Lekcija 7: Grafični uporabniški vmesnik za skomine ===
 +
* Hiter pregled [[ QtGumbPrimer | enostavnega primera]] aplikacije z gradniki Qt
 +
* Kratek pregled vizualnega oblikovanja grafičnega vmesnika.
  
=== Lekcija 7: Zaključek ===
+
=== Lekcija 8: Zaključek ===
* Kratek pregled opravljenih lekcij in razprava
+
* Kratek pregled opravljenih lekcij
 +
* Pregled česa se nismo naučili
 +
* Priporočila za nadaljnjo delo
 
* Vprašanja udeležencev
 
* Vprašanja udeležencev
 +
* Izpolnjevanje ankete
 
* Razno
 
* Razno
  
 
== Slike ==
 
== Slike ==
[[image:DevCpp.gif|right]]
+
[[image:DevCpp.gif]] [[image:Tabla.jpg]]
  
 
[[Category:Tečaji]]
 
[[Category:Tečaji]]

Trenutna redakcija s časom 10:32, 22. februar 2011

Osnovne informacije

Naslov: Osnove programiranja v jeziku C++

Trajanje: 1 dan (6 ur)

Izvaja: Simon Tutek

O tečaju

Tečaj programskega jezika C++ je organiziran v okviru Zimske počitniške šole na FERI.

Tečaj je zasnovan na učenju na praktičnih primerih ter podaja nekoliko manj teoretičnega znanja.

Za obisk tečaja ni potrebno predhodno znanje.

Tečaj je namenjen dijakom srednjih šol, ki želijo spoznati programski jezik C++. Tečaj priporočamo vsem, ki se nameravajo vpisati na študijske programe "Računalništva in informacijskih tehnologij" ali "Informatike in metod komuniciranja" ter nimajo predhodnega znanja programiranja iz srednjih šol.

V trajanje tečaja so všteti odmori:

  • dva odmora po 10 min in
  • odmor za kosilo - 30 min (priporočamo restavracijo Akademija)

Vsebina

Lekcija 1: Uvod

Lekcija 2: Osnovni gradniki

  • Stavek
  • Izpis na zaslon
  • Branje s tipkovnice
  • Spremenljivke in izrazi
  • Zanke in vejitve

Vaja 1

Lekcija 3: Polja in zanke

  • Kaj je polje
  • Dostop do elementa polja
  • Izpis in branje vsebine polja

Vaja 2

Lekcija 4: Datoteke

  • Vhodni podatkovni tok
  • Izhodni podatkovni tok

Vaja 3

Lekcija 5: Podprogrami

  • Funkcija
  • Argumenti
  • Pregled primera uporabnosti funkcij

Lekcija 6: Objektno usmerjeno programiranje

  • Uvod v objektno usmerjeno programiranje
  • Razred in objekt
  • Pregled preprostega primera programa z objekti

Lekcija 7: Grafični uporabniški vmesnik za skomine

  • Hiter pregled enostavnega primera aplikacije z gradniki Qt
  • Kratek pregled vizualnega oblikovanja grafičnega vmesnika.

Lekcija 8: Zaključek

  • Kratek pregled opravljenih lekcij
  • Pregled česa se nismo naučili
  • Priporočila za nadaljnjo delo
  • Vprašanja udeležencev
  • Izpolnjevanje ankete
  • Razno

Slike

DevCpp.gif Tabla.jpg