Zimska počitniška šola - Tečaj CPlusPlus: Razlika med redakcijama
m |
|||
Vrstica 8: | Vrstica 8: | ||
== O tečaju == | == O tečaju == | ||
+ | V trajanje tečaja so všteti odmori: | ||
+ | * dva odmora po 30 min in | ||
+ | * odmor za kosilo - 1 ura (priporočamo restavacijo [http://www.restavracije-akademija.si akademija]) | ||
+ | |||
Za obisk tečaja ni potrebno predhodno znanje. | Za obisk tečaja ni potrebno predhodno znanje. | ||
Vrstica 18: | Vrstica 22: | ||
=== Lekcija 1: Uvod === | === Lekcija 1: Uvod === | ||
* Splošno o programskem jeziku C++ | * Splošno o programskem jeziku C++ | ||
− | * Spoznavanje orodja [http://www.bloodshed.net/devcpp.html | + | * Spoznavanje orodja [http://www.bloodshed.net/devcpp.html Dev-C++], |
* Minamalen C++ program, prevajanje programa in zagon | * Minamalen C++ program, prevajanje programa in zagon | ||
Redakcija: 10:26, 22. januar 2007
Vsebina
Osnovne informacije
Naslov: Osnove objektnega programiranja v jeziku C++
Trajanje: 1 dan, 8 ur
Izvaja: Simon Tutek
O tečaju
V trajanje tečaja so všteti odmori:
- dva odmora po 30 min in
- odmor za kosilo - 1 ura (priporočamo restavacijo akademija)
Za obisk tečaja ni potrebno predhodno znanje.
Tečaj je zasnovan s poudarkom na praktični uporabi z manj teoretičnega znanja.
Tečaj je namenjen dijakom srednjih šol, ki želijo spoznati programski jezik C++. Tečaj priporočamo vsem dijakom, ki se nameravajo vpisati na študijske programe Računalništva ali Informatike in niso programirali v srednji šoli.
Vsebina
Lekcija 1: Uvod
- Splošno o programskem jeziku C++
- Spoznavanje orodja Dev-C++,
- Minamalen C++ program, prevajanje programa in zagon
Lekcija 2: Osnovni gradniki
- Izpis na zaslon
- Branje s tipkovnice
- Spremenljivke in izrazi
- Zanke in vejitve
Vaja 1
- Implementacija igre za ugibanja naključnega števila
Lekcija 3: Polja in zanke
- Kaj je polje
- Dostop do elementa polja
- Izpis in branje vsebine polja
Vaja 2
- Nadgradnja igre za ugibanje števil z dodajnjem zgodovine
Lekcija 4: Datoteke
- Vhodni podatkovni tok
- Izhodni podatkovni tok
Vaja 3
- Nadgradnja igre za ugibanje števil z beleženjem zgodovine
Lekcija 5: Objektno usmerjeno programiranje
- Uvod
- Analiza preprostega primera programa z objekti
Lekcija 6: Zaključek
- Kratek pregled opravljenih lekcij in razprava
- Vprašanja udeležencev
- Razno