Zimska počitniška šola - Tečaj CPlusPlus: Razlika med redakcijama
Vrstica 50: | Vrstica 50: | ||
=== Vaja 3 === | === Vaja 3 === | ||
− | * Nadgradnja igre za ugibanje števil z beleženjem zgodovine | + | * [[Vaja3.cpp | Nadgradnja igre]] za ugibanje števil z beleženjem zgodovine |
=== Lekcija 5: Podprogrami === | === Lekcija 5: Podprogrami === | ||
− | * Funkcija | + | * Funkcija |
− | * Pregled primera | + | * Argumenti |
+ | * Pregled [[PrimeriFunkcije | primera]] uporabnosti funkcij | ||
=== Lekcija 6: Objektno usmerjeno programiranje === | === Lekcija 6: Objektno usmerjeno programiranje === | ||
* Uvod v objektno usmerjeno programiranje | * Uvod v objektno usmerjeno programiranje | ||
* Razred in objekt | * Razred in objekt | ||
− | * Pregled preprostega primera programa z objekti | + | * Pregled preprostega [[PrimerOO | primera]] programa z objekti |
=== Lekcija 7: Zaključek === | === Lekcija 7: Zaključek === |
Redakcija: 14:28, 7. februar 2007
Vsebina
Osnovne informacije
Naslov: Osnove objektnega programiranja v jeziku C++
Trajanje: 1 dan, 8 ur
Izvaja: Simon Tutek
O tečaju
Tečaj programskega jezika C++ je organiziran v oviru Zimske počitniške šole na FERI.
Tečaj je zasnovan s poudarkom na praktični uporabi z manj teoretičnega znanja.
Za obisk tečaja ni potrebno predhodno znanje.
Tečaj je namenjen dijakom srednjih šol, ki želijo spoznati programski jezik C++. Tečaj priporočamo vsem, ki se nameravajo vpisati na študijske programe Računalništva ali Informatike in niso programirali v srednji šoli.
V trajanje tečaja so všteti odmori:
- dva odmora po 15 min in
- odmor za kosilo - 1 ura (priporočamo restavracijo Akademija)
Vsebina
Lekcija 1: Uvod
- Algoritem
- Splošno o programskem jeziku C++
- Spoznavanje orodja Dev-C++,
- Minimalen C++ program, prevajanje programa in zagon
Lekcija 2: Osnovni gradniki
- Stavek
- Izpis na zaslon
- Branje s tipkovnice
- Spremenljivke in izrazi
- Zanke in vejitve
Vaja 1
- Implementacija igre za ugibanja naključnega števila
Lekcija 3: Polja in zanke
- Kaj je polje
- Dostop do elementa polja
- Izpis in branje vsebine polja
Vaja 2
- Nadgradnja igre za ugibanje števil z dodajanjem zgodovine
Lekcija 4: Datoteke
- Vhodni podatkovni tok
- Izhodni podatkovni tok
Vaja 3
- Nadgradnja igre za ugibanje števil z beleženjem zgodovine
Lekcija 5: Podprogrami
- Funkcija
- Argumenti
- Pregled primera uporabnosti funkcij
Lekcija 6: Objektno usmerjeno programiranje
- Uvod v objektno usmerjeno programiranje
- Razred in objekt
- Pregled preprostega primera programa z objekti
Lekcija 7: Zaključek
- Kratek pregled opravljenih lekcij
- Vprašanja udeležencev
- Razno