Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.

Predstavitev potez: Razlika med redakcijama


m (tipkarske napake)
Vrstica 1: Vrstica 1:
Predstavitev šahovske igre vključuje predstavitev pozicij in potez. Pozicije predstavljajo stanja igre, poteze pa operatorje, ki spreminjajo eno pozicijo v drugo pozicijo. Obe predstavitvi morajo biti sposobne izvajati naslednje operacije:
+
Poteze izvajamo in shranjujemo za kasnejšo uporabo znotraj iskalnih algoritmov. Zato predstavitev potez mora biti kompaktna in jedrnata. Možna predstavitve poteze je s pomočjo 16 bitnih števili in naslednjimi bitnimi maskami:
 
 
* naredi potezo
 
* vrni potezo
 
* ustvari seznam vseh možnih potez
 
* ustvari seznam potez jemanja
 
* ovrednoti pozicijo
 
* shrani poteze
 
* primerjava pozicij
 
* nastavi pozicijo
 
* preverjanje ali se je pozicija ponovila tri krat
 
* preverjanje pravila 50 potez
 
* preverjanje ali je kralj v šahu
 
 
 
Vse naštete operacije morajo biti časovno zelo učinkovite, kajti uporabljamo jih znotraj iskalnega algoritma.
 
Tako se učinkovitost predstavitve šahovske igre prenese tudi na učinkovitost šahovskega programa.
 
 
 
Poteze so predstavljene z 16 bitnimi števili in naslednjimi bitnimi maskami:
 
  
 
0000000000111111 - polja z katerega figuro premikamo<br>
 
0000000000111111 - polja z katerega figuro premikamo<br>
Vrstica 24: Vrstica 7:
 
Prvih šest bitov se uporablja za opis polja z katerega premikamo figuro, naslednjih štiri bite za figuro promocije in zadnjih šest bitov za polje na katerega figuro premikamo. Figura promocije je opcijska.
 
Prvih šest bitov se uporablja za opis polja z katerega premikamo figuro, naslednjih štiri bite za figuro promocije in zadnjih šest bitov za polje na katerega figuro premikamo. Figura promocije je opcijska.
  
[[Category:Borko Bošković]]
 
[[Category:Šahovski program BBChess]]
 
  
 
[[en:Move representation]]
 
[[en:Move representation]]

Redakcija: 14:30, 19. oktober 2006

Poteze izvajamo in shranjujemo za kasnejšo uporabo znotraj iskalnih algoritmov. Zato predstavitev potez mora biti kompaktna in jedrnata. Možna predstavitve poteze je s pomočjo 16 bitnih števili in naslednjimi bitnimi maskami:

0000000000111111 - polja z katerega figuro premikamo
0000001111000000 - figura promocije (opcijsko)
1111110000000000 - polja na katero figuro premikamo

Prvih šest bitov se uporablja za opis polja z katerega premikamo figuro, naslednjih štiri bite za figuro promocije in zadnjih šest bitov za polje na katerega figuro premikamo. Figura promocije je opcijska.