Predstavitev potez: Razlika med redakcijama
m (tipkarske napake) |
|||
Vrstica 1: | Vrstica 1: | ||
− | + | Poteze izvajamo in shranjujemo za kasnejšo uporabo znotraj iskalnih algoritmov. Zato predstavitev potez mora biti kompaktna in jedrnata. Možna predstavitve poteze je s pomočjo 16 bitnih števili in naslednjimi bitnimi maskami: | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
0000000000111111 - polja z katerega figuro premikamo<br> | 0000000000111111 - polja z katerega figuro premikamo<br> | ||
Vrstica 24: | Vrstica 7: | ||
Prvih šest bitov se uporablja za opis polja z katerega premikamo figuro, naslednjih štiri bite za figuro promocije in zadnjih šest bitov za polje na katerega figuro premikamo. Figura promocije je opcijska. | Prvih šest bitov se uporablja za opis polja z katerega premikamo figuro, naslednjih štiri bite za figuro promocije in zadnjih šest bitov za polje na katerega figuro premikamo. Figura promocije je opcijska. | ||
− | |||
− | |||
[[en:Move representation]] | [[en:Move representation]] |
Redakcija: 14:30, 19. oktober 2006
Poteze izvajamo in shranjujemo za kasnejšo uporabo znotraj iskalnih algoritmov. Zato predstavitev potez mora biti kompaktna in jedrnata. Možna predstavitve poteze je s pomočjo 16 bitnih števili in naslednjimi bitnimi maskami:
0000000000111111 - polja z katerega figuro premikamo
0000001111000000 - figura promocije (opcijsko)
1111110000000000 - polja na katero figuro premikamo
Prvih šest bitov se uporablja za opis polja z katerega premikamo figuro, naslednjih štiri bite za figuro promocije in zadnjih šest bitov za polje na katerega figuro premikamo. Figura promocije je opcijska.