Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.

Predstavitev potez: Razlika med redakcijama


m (tipkarske napake)
Vrstica 3: Vrstica 3:
 
* naredi potezo
 
* naredi potezo
 
* vrni potezo
 
* vrni potezo
* ustvarei seznam vseh možnih potez
+
* ustvari seznam vseh možnih potez
 
* ustvari seznam potez jemanja
 
* ustvari seznam potez jemanja
 
* ovrednoti pozicijo
 
* ovrednoti pozicijo
 
* shrani poteze
 
* shrani poteze
* primerjava pozivcij
+
* primerjava pozicij
 
* nastavi pozicijo
 
* nastavi pozicijo
 
* preverjanje ali se je pozicija ponovila tri krat
 
* preverjanje ali se je pozicija ponovila tri krat
Vrstica 20: Vrstica 20:
 
0000000000111111 - polja z katerega figuro premikamo<br>
 
0000000000111111 - polja z katerega figuro premikamo<br>
 
0000001111000000 - figura promocije (opcijsko)<br>
 
0000001111000000 - figura promocije (opcijsko)<br>
1111110000000000 - polja na kater figuro premikamo<br>
+
1111110000000000 - polja na katero figuro premikamo<br>
  
 
Prvih šest bitov se uporablja za opis polja z katerega premikamo figuro, naslednjih štiri bite za figuro promocije in zadnjih šest bitov za polje na katerega figuro premikamo. Figura promocije je opcijska.
 
Prvih šest bitov se uporablja za opis polja z katerega premikamo figuro, naslednjih štiri bite za figuro promocije in zadnjih šest bitov za polje na katerega figuro premikamo. Figura promocije je opcijska.

Redakcija: 09:44, 16. oktober 2006

Predstavitev šahovske igre vključuje predstavitev pozicij in potez. Pozicije predstavljajo stanja igre, poteze pa operatorje, ki spreminjajo eno pozicijo v drugo pozicijo. Obe predstavitvi morajo biti sposobne izvajati naslednje operacije:

  • naredi potezo
  • vrni potezo
  • ustvari seznam vseh možnih potez
  • ustvari seznam potez jemanja
  • ovrednoti pozicijo
  • shrani poteze
  • primerjava pozicij
  • nastavi pozicijo
  • preverjanje ali se je pozicija ponovila tri krat
  • preverjanje pravila 50 potez
  • preverjanje ali je kralj v šahu

Vse naštete operacije morajo biti časovno zelo učinkovite, kajti uporabljamo jih znotraj iskalnega algoritma. Tako se učinkovitost predstavitve šahovske igre prenese tudi na učinkovitost šahovskega programa.

Poteze so predstavljene z 16 bitnimi števili in naslednjimi bitnimi maskami:

0000000000111111 - polja z katerega figuro premikamo
0000001111000000 - figura promocije (opcijsko)
1111110000000000 - polja na katero figuro premikamo

Prvih šest bitov se uporablja za opis polja z katerega premikamo figuro, naslednjih štiri bite za figuro promocije in zadnjih šest bitov za polje na katerega figuro premikamo. Figura promocije je opcijska.