Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.

Generator šahovskih potez: Razlika med redakcijama


m (Generator potez premaknjeno na Generator šahovskih potez)
 
(Vmesna redakcija istega uporabnika ni prikazana)
Vrstica 1: Vrstica 1:
 
Dobro zaporedje potez v iskalnem algoritmu zmanjša velikost iskalnega drevesa in tako poveča globino preiskovanja. Dobro zaporedje potez lahko oblukujemo s pomočjo naslednje sheme:
 
Dobro zaporedje potez v iskalnem algoritmu zmanjša velikost iskalnega drevesa in tako poveča globino preiskovanja. Dobro zaporedje potez lahko oblukujemo s pomočjo naslednje sheme:
  
* poteze v neposrednem in posrednem šahu,
 
* promocije,
 
 
* poteze jemanj (MVV/LVA),
 
* poteze jemanj (MVV/LVA),
 
* poteze brez jemanj ([[Zgodovinska hevristika]]).
 
* poteze brez jemanj ([[Zgodovinska hevristika]]).
Vrstica 12: Vrstica 10:
  
 
[[Category:Borko Bošković]]
 
[[Category:Borko Bošković]]
 +
[[Category:Raziskovalna dejavnost]]
 
[[Category:Šahovski program BBChess]]
 
[[Category:Šahovski program BBChess]]
 +
[[Category:Predstavitev šahovske igre]]
  
[[en:Move generator]]
+
[[en:Chess Move Generator]]

Trenutna redakcija s časom 09:47, 6. december 2006

Dobro zaporedje potez v iskalnem algoritmu zmanjša velikost iskalnega drevesa in tako poveča globino preiskovanja. Dobro zaporedje potez lahko oblukujemo s pomočjo naslednje sheme:

Osnovna ideja principa MVV/LVA (Most Valuable Victim / Least Valuable Attacker) je ustvarjanje seznama potez, ki na začetku vsebuje poteze v katerih je napadalna figurna skabša in napadena fugura boljša (npr. kmet jemlje damo).

Povezave