Predstavitev potez: Razlika med redakcijama
(8 vmesnih redakcij 2 uporabnikov ni prikazanih) | |||
Vrstica 1: | Vrstica 1: | ||
− | + | Poteze izvajamo in jih shranjujemo za kasnejšo uporabo znotraj iskalnih algoritmov. Zato predstavitev potez mora biti kompaktna in jedrnata. Možna predstavitve poteze je s pomočjo 16 bitnih števili in naslednjimi bitnimi maskami: | |
− | + | 0000000000111111 - polja s katerega figuro premikamo<br> | |
− | + | 0000001111000000 - figura promocije (opcijsko)<br> | |
− | + | 1111110000000000 - polja na katero figuro premikamo<br> | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | + | Prvih šest bitov se uporablja za opis polja s katerega premikamo figuro, naslednjih štiri bite za figuro promocije in zadnjih šest bitov za polje na katerega figuro premikamo. Figura promocije je opcijska. | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
[[Category:Borko Bošković]] | [[Category:Borko Bošković]] | ||
− | [[Category: | + | [[Category:Raziskovalna dejavnost]] |
+ | [[Category:Šahovski program BBChess]] | ||
+ | [[Category:Predstavitev šahovske igre]] | ||
[[en:Move representation]] | [[en:Move representation]] |
Trenutna redakcija s časom 11:56, 20. oktober 2006
Poteze izvajamo in jih shranjujemo za kasnejšo uporabo znotraj iskalnih algoritmov. Zato predstavitev potez mora biti kompaktna in jedrnata. Možna predstavitve poteze je s pomočjo 16 bitnih števili in naslednjimi bitnimi maskami:
0000000000111111 - polja s katerega figuro premikamo
0000001111000000 - figura promocije (opcijsko)
1111110000000000 - polja na katero figuro premikamo
Prvih šest bitov se uporablja za opis polja s katerega premikamo figuro, naslednjih štiri bite za figuro promocije in zadnjih šest bitov za polje na katerega figuro premikamo. Figura promocije je opcijska.