Generator šahovskih potez: Razlika med redakcijama
(3 vmesne redakcije istega uporabnika niso prikazane) | |||
Vrstica 1: | Vrstica 1: | ||
Dobro zaporedje potez v iskalnem algoritmu zmanjša velikost iskalnega drevesa in tako poveča globino preiskovanja. Dobro zaporedje potez lahko oblukujemo s pomočjo naslednje sheme: | Dobro zaporedje potez v iskalnem algoritmu zmanjša velikost iskalnega drevesa in tako poveča globino preiskovanja. Dobro zaporedje potez lahko oblukujemo s pomočjo naslednje sheme: | ||
− | |||
− | |||
* poteze jemanj (MVV/LVA), | * poteze jemanj (MVV/LVA), | ||
* poteze brez jemanj ([[Zgodovinska hevristika]]). | * poteze brez jemanj ([[Zgodovinska hevristika]]). | ||
Vrstica 12: | Vrstica 10: | ||
[[Category:Borko Bošković]] | [[Category:Borko Bošković]] | ||
+ | [[Category:Raziskovalna dejavnost]] | ||
[[Category:Šahovski program BBChess]] | [[Category:Šahovski program BBChess]] | ||
+ | [[Category:Predstavitev šahovske igre]] | ||
− | [[ | + | [[en:Chess Move Generator]] |
Trenutna redakcija s časom 09:47, 6. december 2006
Dobro zaporedje potez v iskalnem algoritmu zmanjša velikost iskalnega drevesa in tako poveča globino preiskovanja. Dobro zaporedje potez lahko oblukujemo s pomočjo naslednje sheme:
- poteze jemanj (MVV/LVA),
- poteze brez jemanj (Zgodovinska hevristika).
Osnovna ideja principa MVV/LVA (Most Valuable Victim / Least Valuable Attacker) je ustvarjanje seznama potez, ki na začetku vsebuje poteze v katerih je napadalna figurna skabša in napadena fugura boljša (npr. kmet jemlje damo).