Cookies help us deliver our services. By using our services, you agree to our use of cookies.

Predstavitev šahovske igre: Razlika med redakcijama


 
Vrstica 14: Vrstica 14:
  
 
Vse naštete operacije morajo biti časovno zelo učinkovite, kajti uporabljamo jih znotraj iskalnega algoritma.
 
Vse naštete operacije morajo biti časovno zelo učinkovite, kajti uporabljamo jih znotraj iskalnega algoritma.
Tako se učinkovitost predstavitve šahovske igre prenese tudi na učinkovitost šahovskega programa.
+
Tako se učinkovitost predstavitve šahovske igre prenese tudi na učinkovitost šahovskega programa. Predstavitev šahovske igre sestavljajo naslednji koncepti:
 +
 
 +
* [[Predstavitev pozicij]]
 +
* [[Predstavitev potez]]
 +
* [[Ključi pozicij]]
 +
* [[Generator šahovskih potez]]
 +
 
 +
[[Category:Borko Bošković]]
 +
[[Category:Raziskovalna dejavnost]]
 +
[[Category:Šahovski program BBChess]]
 +
 
 +
[[sl:Representation of Chess Game]]

Redakcija: 14:15, 19. oktober 2006

Predstavitev šahovske igre vključuje predstavitev pozicij in potez. Pozicije predstavljajo stanja igre, poteze pa operatorje, ki spreminjajo eno pozicijo v drugo pozicijo. Obe predstavitvi morajo biti sposobne izvajati naslednje operacije:

  • naredi potezo
  • vrni potezo
  • ustvari seznam vseh možnih potez
  • ustvari seznam potez jemanja
  • ovrednoti pozicijo
  • shrani poteze
  • primerjava pozicij
  • nastavi pozicijo
  • preverjanje ali se je pozicija ponovila tri krat
  • preverjanje pravila 50 potez
  • preverjanje ali je kralj v šahu

Vse naštete operacije morajo biti časovno zelo učinkovite, kajti uporabljamo jih znotraj iskalnega algoritma. Tako se učinkovitost predstavitve šahovske igre prenese tudi na učinkovitost šahovskega programa. Predstavitev šahovske igre sestavljajo naslednji koncepti: