Predstavitev potez: Razlika med redakcijama
m (tipkarske napake) |
|||
Vrstica 3: | Vrstica 3: | ||
* naredi potezo | * naredi potezo | ||
* vrni potezo | * vrni potezo | ||
− | * | + | * ustvari seznam vseh možnih potez |
* ustvari seznam potez jemanja | * ustvari seznam potez jemanja | ||
* ovrednoti pozicijo | * ovrednoti pozicijo | ||
* shrani poteze | * shrani poteze | ||
− | * primerjava | + | * primerjava pozicij |
* nastavi pozicijo | * nastavi pozicijo | ||
* preverjanje ali se je pozicija ponovila tri krat | * preverjanje ali se je pozicija ponovila tri krat | ||
Vrstica 20: | Vrstica 20: | ||
0000000000111111 - polja z katerega figuro premikamo<br> | 0000000000111111 - polja z katerega figuro premikamo<br> | ||
0000001111000000 - figura promocije (opcijsko)<br> | 0000001111000000 - figura promocije (opcijsko)<br> | ||
− | 1111110000000000 - polja na | + | 1111110000000000 - polja na katero figuro premikamo<br> |
Prvih šest bitov se uporablja za opis polja z katerega premikamo figuro, naslednjih štiri bite za figuro promocije in zadnjih šest bitov za polje na katerega figuro premikamo. Figura promocije je opcijska. | Prvih šest bitov se uporablja za opis polja z katerega premikamo figuro, naslednjih štiri bite za figuro promocije in zadnjih šest bitov za polje na katerega figuro premikamo. Figura promocije je opcijska. |
Redakcija: 09:44, 16. oktober 2006
Predstavitev šahovske igre vključuje predstavitev pozicij in potez. Pozicije predstavljajo stanja igre, poteze pa operatorje, ki spreminjajo eno pozicijo v drugo pozicijo. Obe predstavitvi morajo biti sposobne izvajati naslednje operacije:
- naredi potezo
- vrni potezo
- ustvari seznam vseh možnih potez
- ustvari seznam potez jemanja
- ovrednoti pozicijo
- shrani poteze
- primerjava pozicij
- nastavi pozicijo
- preverjanje ali se je pozicija ponovila tri krat
- preverjanje pravila 50 potez
- preverjanje ali je kralj v šahu
Vse naštete operacije morajo biti časovno zelo učinkovite, kajti uporabljamo jih znotraj iskalnega algoritma. Tako se učinkovitost predstavitve šahovske igre prenese tudi na učinkovitost šahovskega programa.
Poteze so predstavljene z 16 bitnimi števili in naslednjimi bitnimi maskami:
0000000000111111 - polja z katerega figuro premikamo
0000001111000000 - figura promocije (opcijsko)
1111110000000000 - polja na katero figuro premikamo
Prvih šest bitov se uporablja za opis polja z katerega premikamo figuro, naslednjih štiri bite za figuro promocije in zadnjih šest bitov za polje na katerega figuro premikamo. Figura promocije je opcijska.