Algoritem Minimax: Razlika med redakcijama
Vrstica 1: | Vrstica 1: | ||
Igralca v šahovski igri izmenjujeta poteze in oba poskušata izbrati najboljšo svojo potezo oz. maksimirati svojo vrednost, posledično pa minimizirati nasprotnikovo. Tako glede na trenutno pozicijo identificiramo igralca MIN in MAX. V začetni poziciji igralca MAX predstavlja beli igralec, ki je na potezi. Igralca MIN pa predstavlja črni igralec. Na osnovi opisanega lahko formuliramo algoritem za igranje iger med dvema nasprotnikoma s popolno informacijo in ničelno vsoto. To naredimo tako, da simuliramo obnašanje igralcev MIN in MAX oz. ti. algoritma MINIMAX. | Igralca v šahovski igri izmenjujeta poteze in oba poskušata izbrati najboljšo svojo potezo oz. maksimirati svojo vrednost, posledično pa minimizirati nasprotnikovo. Tako glede na trenutno pozicijo identificiramo igralca MIN in MAX. V začetni poziciji igralca MAX predstavlja beli igralec, ki je na potezi. Igralca MIN pa predstavlja črni igralec. Na osnovi opisanega lahko formuliramo algoritem za igranje iger med dvema nasprotnikoma s popolno informacijo in ničelno vsoto. To naredimo tako, da simuliramo obnašanje igralcev MIN in MAX oz. ti. algoritma MINIMAX. | ||
+ | |||
+ | [[Category:Borko Bošković]] | ||
+ | [[Category:Raziskovalna dejavnost]] | ||
+ | [[Category:Šahovski program BBChess]] | ||
+ | [[Category:Šahovski iskalni algoritmi]] |
Redakcija: 12:11, 26. oktober 2006
Igralca v šahovski igri izmenjujeta poteze in oba poskušata izbrati najboljšo svojo potezo oz. maksimirati svojo vrednost, posledično pa minimizirati nasprotnikovo. Tako glede na trenutno pozicijo identificiramo igralca MIN in MAX. V začetni poziciji igralca MAX predstavlja beli igralec, ki je na potezi. Igralca MIN pa predstavlja črni igralec. Na osnovi opisanega lahko formuliramo algoritem za igranje iger med dvema nasprotnikoma s popolno informacijo in ničelno vsoto. To naredimo tako, da simuliramo obnašanje igralcev MIN in MAX oz. ti. algoritma MINIMAX.